Uudised

KONVERENTS: Mis on Zappos.com edu valem?

Kuupäev: 21.02.2017

Pühendunud töötajad ja lojaalsed kliendid on midagi, millest unistab iga ettevõtte omanik, juht, personalijuht, ... Uue töötaja või kliendi leidmine on 6-7 korda kallim kui olemasoleva hoidmine. See fakt on tõestust leidnud erinevate uuringute käigus. Zappos.com on ilmselt maailma üks edumeelsemaid ettevõtteid, kes on paljudele eeskujuks just kõrge klienditeeninduse ja erilise ettevõtte kultuuri poolest.

Zappos.com on USA online kinga- ja riidekaubamaja, mille peadpööritav kasv riskantsest start-up’ist üle miljardi dollarilise käibega ettevõtteks on tõeline ameerikalik edulugu. Tänaseks töötab Zappos.com’is üle 1 500 töötaja. Ettevõtte tegevjuht Tony Hsieh on ettevõtet juhtides keskendunud kolmele olulisele valdkonnale: klienditeenindus, kultuur, töötajate arendamine ja koolitamine.

Zappos.com ei ole keskpärane ettevõte, kes pakub keskpärast teenindust ja kus töötavad keskpärased inimesed. Vastupidi. Zappos.com on pääsenud lausa seitsmel korral FORTUNE’s 100 Best Companied to Work For ® edetabelisse ning e-kaubamaja paistab silma kõrge kliendilojaalsuse poolest. VAU-tekitamine on Zappos.com’i üks kümnest põhiväärtusest. See eeldab aga klientide väga head tundmist, millesse Zappos.com on investeerinud palju aega ja raha. Lisaks on olulisel kohal inimlik mõõde, sest ükski tehnoloogia ei ületa suurepärast klienditeenindajat.

Mis on Zappos.com edu valem? Millised on need Zappose kümme põhiväärtust, mis on teinud riskantsest start-up’ist maailma ühe tähelepanuväärseima ettevõtte ja ihaldatuima tööandja? Kuidas luua kultuur, mis on ühtaegu nii lõbus kui veider, aga samas tulemuslik? Kuidas aitab töötajate võimustamine tõsta kliendirahulolu? Mis põimib tugeva emotsionaalse sideme nii töötajate kui klientidega? 

Neile ja paljudele teistele küsimustele saad vastused 20.-21. aprill 2017 Tallinnas toimuval XXV PARE Personalijuhtimise Aastakonverentsil "Päev pärast homset", mille üheks peaesinejaks on Zappos.com esindaja Erica Javellana (USA).

PARE konverentsi teisteks peaesinejateks on Thinkers50 juhtimismõtlejate hulka kuuluv London Business School’i strateegia ja ettevõtluse professor Julian Birkinshaw (UK), kes räägib kuidas muuta organisatsioon tulevikukindlaks. Rice University juhtimise ja psühholoogia professor ning tunnustatud juhtimiskoolitaja Brent Smith (USA), kes räägib kuidas luua uutmoodi partnerluse tingimustes tulemuslik meeskond. Lisaks on konverentsi programmis ja töötubades tulemas veel palju põnevat. 

Tule ja mõtle kaasa XXV PARE Personalijuhtimise Aastakonverentsil "Päev pärast homset" 20.-21. aprillil 2017 Tallinnas!

Lisainfo ja registreerimine PARE kodulehel