Kutse andmine toimub vastavalt Äriteeninduse ja Muu Äritegevuse Kutsenõukogu poolt kinnitatud kutse andmise korrale ja hindamisjuhendile.
Personalijuht, tase 7 kutse taotlemise eeltingimused on: haridustase (kõrgharidus), tööalane kompetentsus ning töökogemus (sh juhtimiskogemus).
Nõuetekohased dokumendid tase 7 kutse taotlemiseks on:
- avaldus (kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis),
- koopia isikut tõendavast dokumendist (pass või ID kaart),
- töömapp koos nõuetekohase CV ja kompetentside kirjeldusega ning vajalike dokumendinäidistega
- haridust tõendava(te) dokumeni(dokumentide) koopia(d)
Kutseeksami etapid:
- Hindamine dokumentide alusel (nõuetekohane töömapp)
- Kirjalik kodune ülesanne
- Suuline kaheosaline intervjuu:
- Intervjuu hindamiskomisjoni liikmetega (sh koduse ülesande esitlemine)
- Intervjuu taotleja otsese juhiga
Eksami hindamisel lähtub hindamiskomisjon kandidaadi vastavusest kutsestandardis kirjeldatud kompetentsidele.Vestlusel hindamiskomisjoniga viibib korraga 1 kutse taotleja.
Kui eksamil osaleja ei vasta taotletud tasemele, on hindamiskomisjonil õigus loobuda kutse andmisest. Automaatselt madalama taseme kutset ei väljastata.
Taastaotlemisest loe täpsemalt siit