REKLAAM: Mis vahe on vanal pesumasinal ja personalitarkvaral? PARE uudised

Kas teie praegune personaliandmete haldus on teie firma jaoks parim võimalik lahendus? On küll, ütlete?

Meie vanaemad pesid pesu käsitsi ega kujutanud teisiti ettegi. Meie emad pesid pesu Riga pesumasinaga. See võttis kogu päeva ja hulga vaeva, aga oli ikkagi kergem kui käsitsi-pesu. Teie aga loomulikult enam Riga pesumasinat ei kasuta ja peaksite sellega pesupesemist absurdseks vaevanägemiseks. Tõesti, oleks jabur kasutada ammu vananenud tehnoloogiat kui on võimalik sama töö ära teha palju lihtsamalt ja mugavamalt.

Kuidas on seotud need pealtnäha kaks väga erinevat asja: personalitarkvara ja pesupesemine?

Väga lihtsalt! Mõelgem korraks, ega teie firma personaliandmete haldus pole ajast sama palju maha jäänud kui Riga pesumasin. Millal te tegelikult üldse viimati mõtlesite sellele, kui palju vaeva peate nägema selleks, et saada puhkuste ülevaate- nii osakondade kui ka puhkuste lõikes? Kas olete mõelnud, ehk saab süsteemi automatiseerida, nii et see tuletaks meelde lähenevaid puhkuseid või tervisekontrolle? Olete te mõelnud, kas teie praegune süsteem – või koguni mitme süsteemi samaaegne kasutamine - on tõesti parim võimalik lahendus?

Töömeetod, mis oli teie firma jaoks parim kolm või viis aastat tagasi, ei pruugi seda olla enam täna.

Fujitsu personalitarkvara Persona on Eesti moodsaim. See on veebipõhine personalitarkvara, mida saab kasutada igalt poolt, kust pääseb internetti. Persona käib ajaga pidevalt kaasas, sest seda on armastuse ja hoolega arendanud aastaid üks ja sama meeskond, kes hoolib oma tootest.
“Persona on pidevas arengus ja me mõtleme kogu aeg, kuidas teha seda veel paremaks ja kaasata tarkvarasse kõiki uusi seadusemuudatusi,” ütles Persona meeskonnajuht Taivo Liiv, kes on Persona arendamisega tegelenud enam kui kümme aastat.
Kui valida uueks personalitarkvaraks Persona, võib olla kindel, et seda uuendatakse kogu aeg ja kunagi enam ei tule avastada, et teie igapäevane töövahend on aegunud.

Persona müügijuht Kaidi Neeme kinnitab, et lisaks ajaga kaasas käimisele on Persona ka tõesti personaalne. “Persona on lihtsasti  kohandatav kliendi vajadustele ja koostöös sünnivad kõige paremad lahendused,” ütles Neeme. “Meil on alati eriti hea meel näha kliendi rõõmu, kui ta saab teada, et me saame kiirendada või automatiseerida mõnda protsessi, mille kohta klient isegi ei teadnud, et seda on võimalik paremini teha kui tema praeguse tarkvaraga,” lisas ta.

Personaga tutvumine on tasuta. Persona meeskond tuleb hea meelega küll ja näitab veebipõhise tarkvara eeliseid, et personalijuht saaks ise veenduda, kas tema firma praegune tarkvara on tõesti parim või tasuks see välja vahetada.

Kutsu Kaidi endale külla, et saada teine vaatenurk, kuidas asju teha saab.
Kirjuta: Kaidi.Neeme@ee.fujitsu.com või helista 5346 0629