Koolitused

Personalijuhtimise konverents 2014 "Töötajat väärtustav organisatsioon"

Toimumise aeg: 10. Aprill 2014 kell 10.00
Toimumise koht: Turu 2, Tartu / Vaata kaarti

10.-11. aprill 2014 toimub 22. personalijuhtimise konverents "Töötajat väärtustav organisatsioon" Tartus, Dorpati konverentsikeskuses.

Majanduslangusest väljumisel kujunevad oluliseks kulude kärpimine, protsesside tõhustamine, tulemuslikkus… Millist rolli täidavad seejuures töötajad? Nii noore, vanemaealise, osakoormusega, projektipõhise kui ka erivajadustega töötaja jaoks on oma kindel roll ja koht igas organisatsioonis. Konverentsil pöörame tähelepanu inimestele, kelle abiga organisatsioon tulemusi saavutab. Otsime üheskoos vastust küsimustele, kuidas pidevate muutuste keerises töötajat enam märgata ning seeläbi saavutada organisatsiooni edu? Ja kuidas mitmekesisus kõige paremas tähenduses ettevõtte eesmärkide täitmisele kaasa aitab?

Konverentsil esinevad rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid nagu Alf Rehn, Stephen Frost, Egbert Schram jt. Tuntud eestlastest astuvad lavale Ardo Hansson, Tiina Lokk, Aavo Kokk, Mart Noorma jt. Traditsiooniks kujunenud töötubades jagame praktilist kogemust erinevatel põnevatel teemadel. Tutvu konverentsi tervikprogrammi* ja osalemistingimustega allpool.

Konverentsi töökeelteks on eesti ja inglise keel. Konverentsil osalemiseks on vajalik eelregistreerimine.

Konverentsi toetavad:

*Korraldajatel on õigus teha programmis muudatusi.

Konverentsi I päev

09.30 – 10.00 Registreerumine

10.00 – 10.15 Konverentsi avamine, sissejuhatus päevale

10.15 – 10.55 Eesti ja maailma majanduse hetkeolukorrast ning tulevikutrendidest

Ardo Hansson, Eesti Panga president

Milliseks on kujunemas üleilmne konkurents turuosade ning töökohtade nimel? Kas oleme muutumas igavalt stabiilseks Põhjamaaks? Millised on vastuolud Eesti viimastes majandusarengutes? Mida toovad lähiaastad Eesti majandusele? Kas meie tööjõust saab Eesti järgnevate aastakümnete majanduskasvu vedur või pidur?

10.55 – 11.45 Paindlikkusest ja mitmekesisust kui ettevõtte tänastest edukriteeriumitest

Alf Rehn, Åbo Akademi juhtimise ja organisatsiooni teaduskonna professor

Karismaatiline kõneleja Alf Rehn intrigeerib, mis kasu on paindlikkusest ja mitmekesisusest organisatsioonis. Kuidas võiksid sooline, vanuseline, etniline jne mitmekesisus mõjutada ettevõtte tulemuslikkust? Kuidas tagada organisatsiooni elujõulisus pidevalt muutuvas ajas? Mida meie ise teha saame?

11.45 – 12.15 Paus

12.15 – 13.15 Paralleelsessioon: Töötoad

Töötuba 1: Palk vs muud tegurid pühendumuse & tööandja maine kujunemisel

Mari-Liis Eensalu, TNS Emor personaliuuringute juhtekspert

Erinevad TNS Emori poolt läbi viidud uuringud kinnitavad, et tänases Eestis on töötasu üks peamisi võtmetegureid nii töökoha valikul kui olemasolevate töötajate lojaalsuse ja pühendumuse kujundamisel. Kaasaegne vanasõnagi ütleb, et “töö kiidab küll tegijat, aga pank ainult palga saajat“.

Kui palk on piisav või samaväärne sellega, mida inimene mujal teenida võiks, siis muutuvad oluliseks ka muud tegurid. Töötoas arutleme Mari-Liis Eensalu juhtimisel selle üle, kuidas kujuneb ettevõtte palgakuvand ja millised muud väärtused erinevaid töötajaterühmi kõnetavad.

Töötuba 2: Kuidas inimesi hoida ja innustada, nende arengut toetada ning tagada järelkasv spetsialistide ja juhi positsioonidele?

Ulvi Salundo, Statoil Fuel & Retail Eesti koolitusspetsialist

Koolitussüsteemi ja arendustegevuste kuluefektiivsus, paindlikkus ja käegakatsutavad tulemused on olulisemad kui kunagi varem. Samal ajal tuleb jaemüügiettevõttel, kelle suurim vara on tema töötajad, endiselt mõelda sellele, kuidas inimesi hoida ja innustada, nende arengut toetada ning tagada järelkasv spetsialistide ja juhi positsioonidele. Kuidas tagada suurepärane teenindus ja kliendist hooliv müük, kui teenidustalentide pärast on Eesti tööjõuturul suur konkurents, noorte motiveerimisel tuleb võistelda Austraalia ahvatlustega ning Soomes pakutav meelitab vahel Eestist lahkuma terveid perekondi?

Töötoas tutvustab Ulvi Salundo Statoili lähenemist töötajate koolitamisele ja arendamisele ning räägib lähemalt, milliseid muutusi on koolitussüsteem paari viimase aasta jooksul läbi teinud.

Töötuba 3: Efektiivne sisekommunikatsioon - otsetee tulemuste juurde

Tiina Urm, Baltika Group kommunikatsioonijuht, endine Teeme Ära / Let’s Do It World kommunikatsioonijuht

Sul on ainult üks äärmiselt ambitsioonikas eesmärk, sul ei ole aimugi, kuidas sinna täpselt jõuda. Sa tead, et sul on vaja tugevat ja asjatundlikku meeskonda ning Sulle tuleb üheks päevaks appi 40 000 kätepaari. Eelarve on vähemalt lihtne ja paigas - täpselt null krooni.

Töötoas räägib Tiina Urm loo sellest, kuidas üks idee lühikese aja jooksul liitis sõpruskondi, naabreid, eestlasi, soomlasi, lätlasi, venelasi, õpetajaid ja õpilasi, poliitikuid ja punkareid, tuues kokku 50 000 inimest, kelle ühine aktsioon on tänaseks inspireerinud tegudele üle 9 miljoni inimese rohkem kui 100 erinevas riigis üle maailma. Kuulete tõestisündinud lugu sellest, kuidas kuue kuu ja olematu eelarvega kasvatati ühiselt tegutsev meeskond, mis hõlmab endas organisatsioone, inimesi ja ühendusi kõikidest eluvaldkondadest.

Töötuba 4: Kuidas värvata ja leida uusi talente start-up keskkonnas?

Anna Mailanchi, TransferWise värbamisjuht

Anna Mailanchi räägib loo TransferWise'st ja selle meeletust arengust. Mille poolest erineb värbamine start-up keskkonnas? Kuidas leida uusi talente nii kohalikult kui ka rahvusvaheliselt turult? Milliseid innovatiivseid värbamisallikaid kasutada, et jõuda eesmärgini? Millised on peamised väljakutsed ja võimalikud lahendused nende ületamiseks? Mis rolli selle kõige juures mängib tööandja bränd (Employer Branding)?

13.15 – 14.00 Lõuna

14.00 – 15.00 Paralleelsessioon: Töötoad

Töötuba 5: Äri poolt juhitud mitmekesisus

Annette Schandorph, ISS Taani Töö Arendamise Keskuse juhataja

ISS Taani viis 2011. aastal läbi uuringu mitmekesise töötajaskonna kasulikkusest. Uuringu tulemus oli väga selge ja silmapaistev: mitmekesiste meeskondade äritulemused olid teistest paremad.

Töötoas räägib Annette Scandorph loo sellest, millised uued lähenemised värbamises on nad eelpool mainitud uuringu tulemusena kasutusele võtnud? Millist koostööd teeb ISS Taani avaliku sektori institustioonidega? Kuidas ligi meelitada erinevaid sihtgruppe, et moodustada mitmekesiseid meeskondi? Ja mis kasu sellest ettevõttele on?

Töötuba 1 kordus: Palk vs muud tegurid pühendumuse & tööandja maine kujunemisel

Mari-Liis Eensalu, TNS Emor personaliuuringute juhtekspert

Töötuba 2 kordus: Kuidas inimesi hoida ja innustada, nende arengut toetada ning tagada järelkasv spetsialistide ja juhi positsioonidele?

Ulvi Salundo, Statoil Fuel & Retail Eesti koolitusspetsialist

Töötuba 3 kordus: Efektiivne sisekommunikatsioon - otsetee tulemuste juurde

Tiina Urm, Baltika Group kommunikatsioonijuht, endine Teeme Ära / Let’s Do It World kommunikatsioonijuht

15.00 – 15.30 Paus

15.30 – 16.30 Juhtide paneeldiskussioon: Kuidas väärtustada töötajat juhtide pilgu läbi?

Reet Roos, Inspired Universal MCCann asutaja ja omanik

Toomas Tamsar, Eesti Tööandjate Keskliidu juhataja

Martin Koppel, Fortumo juhatuse liige, COO

Mart Mägi, Amserv Grupi tegevdirektor

16.30 – 17.15 Ajutise meeskonna juhtimise ja motiveerimise loovatest lahendustest

Tiina Lokk, Pimedate Ööde Filmifestivali asutaja ja juht

Tiina Lokk on loonud ja arendanud oma meeskonnaga rahvusvahelist filmifestivali PÖFF,  mis tutvustab Eesti publikule maailma kino kogu tema värvikuses ning pakub vaimutoitu igale vanusele. Loovus on järjest olulisem ressurss igas ettevõtetes uute lahenduste väljatöötamisel ja probleemide lahendamisel. Tiina Lokk jagab meiega väärtuslikke kogemusi, kuidas juhitakse MTÜ-s Pimedate Ööde Filmifestival meeskonda? Kuidas leida õiged inimesed ning kus on peidus motivatsioon?

20.00 Pidu FEEL GOOD music cafe’s

Konverentsi II päev

09.00 – 09.10 Sissejuhatus päevale

09.10 – 10.00 Õppetunnid Londoni 2012. aasta olümpia- ja  paraolümpiamängudelt

Stephen Frost, kaasamise, juhtimise ja kommunikatsiooni ekspert

Rahvusvaheliselt tuntud kaasamise, juhtimise ja kommunikatsiooni ekspert Stephen Frost räägib kuidas mõelda ja tegutseda teistmoodi ning miks mitmekesisusega tegelemine on iga ettevõtte jaoks oluline? Seda kõike Londoni 2012. aasa olümpia- ja paraolümpiamängude kogemusele tuginedes. Just Londoni olümpiamänge on peetud edukateks nende uuendusliku personalipoliitika ning õnnestunud vabatahtlike kaasamise tõttu. Samas ei ole tegemist üdini edulooga, vaid ka väärtuslike õppetundidega ebaõnnestumistest.

10.00 – 11.00 Elu seal, kuhu personalijuhi hellad käed ei ulatu

Aavo Kokk, Catella Corporate Finance tegevpartner

Teame, kuidas juhtida ja tasustada inimesi, kes on tööl kellast kellani. Üha enam on igas ettevõttes neid, kes kuuluvad organisatsiooni, aga pidevalt kohal ei viibi, nt osalise ajaga töötajad, vanemapuhkusel olevad inimesed, jne. Nendele inimestele pöörame nii juhtimises kui personalijuhtimises vähe tähelepanu. Oma ettekandes arutleb Aavo Kokk miks see on nii? Millised on sellise suhtumise ohukohad?

11.00 – 11.30 Paus

11.30 – 12.30 Paralleelsessioon: Töötoad

Töötuba 1: Kuidas saavutada tõeline kaasatus?

Stephen Frost, kaasamise, juhtimise ja kommunikatsiooni ekspert

Tõeline mitmekesisus ja kaasamine ettevõttes toob kaasa pühendundud töötajad ja kliendid, loob paremad võimalused uute töötajate värbamiseks ja olemasolevate töötajate hoidmiseks, suurendab ettevõtte produktiivsust ning parandab otsuste tegemise protsessi.

Rahvusvaheliselt tunnustatud kaasamise, juhtimise ja kommunikatsiooni ekspert Stephen Frost räägib töötoas oma kogemustest, kuidas saavutada tõeline kaasatus? Kuidas leida julgust muuta maailma ning eest vedada mitmekesisuse teemat, millest paljude jaoks oleks mugavam loobuda? Kuidas mõtelda loovalt ning milliseid oskusi see kõik nõuab?

Töötuba 2: Edukas Global Mobility ehk kuidas aidata välismaalasest töötajal firmasse sulanduda

Siiri Sutt, kultuuridevaheliste erinevuste konsultant ja koolitaja

Töötajate liikumine riigist riiki on muutunud tavapäraseks. Ettevõtted otsivad talente maailma erinevaist paigust ja töötajate jaoks on eduka karjääri planeerimisel oluline saada välisriigis töötamise kogemust. Aga kuidas välismaalasest töötajat firmas vastu võtta? Või mida teha, et välismaale suunduvat kolleegi võõras kultuuris elamiseks ette valmistada? Mida tähendab töötada ühes tiimis erinevatest rahvustest kolleegidega?

Töötoas räägib Siiri Sutt uuematest trendidest Global Mobility valdkonnas, ühtlasi jagab ta rahvusvaheliste korporatsioonide kogemusi ning toob praktilisi näiteid välismaalaste sisseelamisprogrammide kohta. Töötoas on kõigil osalejatel võimalus kaasa mõelda ja arutleda aktuaalsete teemade üle välismaalastest töötajate sulandamisel kohalikku kultuuri ja tiimi.

Töötuba 3: Projektipõhine töö - massvärbamistest ühtse meeskonna loomiseni

Diana Beltadze, Statistikaameti projektijuht

Kuidas te lahendaksite olukorra, kui teil tuleb värvata üheaegselt üle 180 juhti ja 2500 töötajat üle Eesti, kellele on tööd pakkuda alates 1,5 kuust kuni 10 kuuni ning kellele tuleb eelnevalt tagada kvaliteetne väljaõpe erinevatel teemadel ja tasemetel?

Töötoas räägib Statistikaaameti 2011. aasta rahva ja eluruumide loenduse (REL 2011) projekti juht Diana Beltadze loo enda kogemusest, kuidas leida õigeks ajaks, õige arv, õigetesse piirkondadesse õigete väärtuste ja kompetentsidega inimesed piiratud ajaks; kuidas teha objektiivseid valikuid, kui kandideerivad nii doktorandid kui põhiharidusega inimesed, nii tudengid kui ka pensionärid; kuidas tagada tulemuslik väljaõpe mitmekülgsele meeskonnale; kuidas luua organisatsioonikultuur, kus projektipõhiselt lühiajaliselt kaugtööd tegevad töötajad töötavad pühendunult ning püsivad ajagraafikus?

Töötuba 4: Maarja Küla inimesed

Ly Mikheim, Maarja Küla juhataja

Konkursil „Unistuste tööandja“ parimaks kolmanda sektori organisatsiooniks tunnistatud Maarja Küla (asutatud 2001. aastal) on mitmekultuuriline organisatsioon, kus ei eristata inimesi nende päritolu, religiooni, sotsiaalse tausta, seksuaalsete eelistuste vms osas.

Maarja Küla juhataja Ly Mikheim räägib Maarja Küla kogemusest kuidas olla paindlik ja leida võimalusi erinevate inimeste värbamiseks ning pakkuda neile sobivat tööd. Kuuleme lähemalt Maarja Küla inimestest ning sellest, millistel põhjustel esitati Maarja Küla unistuste tööandja konkursile.

12.30 – 13.15 Lõuna

13.15 – 14.00 Mitmekesisuse juhtimine kultuuri vaatenurgast

Egbert Schram, Itim International juhataja

Organisatsiooni kultuuri ja juhtimise uuringute ekspert Egbert Schram keskendub oma ettekandes rahvuslikele ja organisatsioonikultuurilistele aspektidele mitmekesisuse juhtimisel. Egbert räägib lähemalt, mida mitmekesisuse juhtimine endas hõlmab? Millal on see mõttekas, millal mitte? Kuidas mõõta organisatsiooni valmisolekut mitmekesisusega tegelemiseks?

14.00 – 14.45 Kuidas värvata, arendada ja hoida parimaid inimesi ettevõttes?

Asel Sydykova, Success Recources arendus- ja müügijuht              

Kust ja kuidas leida õiged inimesed õigetesse rollidesse? Millised on parimad strateegiad meeskonna motiveerimiseks ja inspireerimiseks? Kuidas vabastada igas töötajas tema täielik potentsiaal ja mis kasu saab sellest nii töötaja kui organisatsioon? Kuidas luua ja elus hoida töötajaid väärtustavat organisatsioonikultuuri? Sellest ja paljust muust räägib oma ettekandes särav Asel Sydykova.

14.45 – 15.15 Paus

15.15 – 15.30  Konkurside Parim Personali Praktika ja Parim Potentsiaal Personalijuhtimises autasustamine

15.30 – 16.15 Unistagem suurelt!
Mart Noorma, Eesti tudengisatelliidi programmi juhendaja

Kas suured ja ebarealistlikud unistused võivad tuua kokku palju inimesi ning motiveerida neid endast kõike andma mitmete aastate jooksul, vahel ka söömata ning magamata? Eesti tudengisatelliidi programm on viie aasta jooksul näidanud nii seda väidet toetavaid kui ka ümberlükkavaid juhtumeid. Konverentsi lõpuks kuuleme Mart Noorma põnevast kogemusest universumi vallutamisel ning leiame kindlasti mõne julgustava idee, milline võiks olla Eesti tööandja pakkumine, mis pälviks noore inseneri tähelepanu?

16.15 – 16.30 Konverentsi lõpetamine

Asukoht
Turu 2
Tartu 

Koolitajad

(1/16)
Aavo Kokk

Aavo Kokk on isepäine tegelane, kes on kirjutanud Eestile maksuseaduseid, juhatanud Eesti Ekspressi ja Eesti Päevalehte, restruktureerinud Eesti Hoiupanka ja paljudid teisi väiksemaid ettevõtteid. Asutanud ja müünud ettevõtteid. Kirjutanud raamatuid ja toimetanud Eesti Kaitseväes reservohvitserina.  

Alf Rehn

Alf Rehn on Åbo Akademi (Soome) juhtimise ja organisatsiooni teaduskonna professor, mitmete raamatute ja artiklite autor ning tuntud kõneleja. Ta on töötanud innovatsiooni ning ettevõtluse professorina Stockholmi Kuninglikus Tehnoloogiainstituudis ning õpetanud paljudes maailma ülikoolides. Magistrikraadi omandas ta ärijuhtimise erialal ja doktorikraadi tööstuse juhtimises. Alf Rehn on sündinud Soomes, kuid elanud mitmes erinevas riigis. 2010 aastal nimetati Alf Rehn Soome aasta kõnelejaks, 2009 ja 2011 aastal kuulus ta The Thinkers 50 Guru Radar nimekirja kui lootustandev ärivaldkonna mõtleja (the up and coming business thinker). 2012 aastal hinnati ta Soome mõtteliidrite seas III kohale (The Finland’s Thinkers list). Mitmekesiste huvidega mees on jätkuvalt uudishimulik kogu maailma suhtes.

Anna Mailanchi

Anna Mailanchi töötab TransferWise’is värbamisjuhina alates 2013 aastast. Ta on töötanud üle 10 aasta personalivaldkonnas, toetades juhte ja kirjutades HR poliitikat. Anna on mitmekülgne personalispetsialist, kes hetkel keskendub enamasti värbamisele ja uute talentide leidmisele 'start-up’ keskkonnas. Ta on juhtinud personaliprojekte nii välismaal, kui ka Eestis. Tal on London South Bank Ülikooli bakalauruse kraad nind CIPD kvalifikatsioon. Eelmisel aastal otsustas Anna kolida perega tagasi Eestisse, et jätkata oma HR karjääriga

Annette Schandorph

Annette Schandorph on ISS Taani Töö Arendamise Keskuse (Job Development Center) juhataja. Keskus kuulub ISS Taani personaliosakonna koosseisu. Annette tegeleb keskuse müügi ja äri arendusega ning vastutab ISS ja Avaliku Tööturu Keskuse (Public Employment Center) ühisprojektide eest. Tal on 25 aastane kogemus töötute värbamisel ja koolitamisel, sh 10 aastat avaliku sektoris, Avaliku Tööturu Keskuse koosseisus ning 15 aastat erasektoris, personaliosakonnas. Annette on oma töös spetsialiseerunud sotsiaalse intergratsiooni, oskuste väljaselgitamisele ning töötute tööle aitamisele erasektori ettevõtetes läbi koolituse, outplacement'i ja värbamise. Tema juhitud ISS projektid on pälvinud mitmeid auhindu Taanis, nt Parim etttevõte intergratsioonis, Parim ettevõte sotsiaalõigustes, Parim ettevõte tõrjutute kaasamisel.

Ardo Hansson

Ardo Hansson on olnud Eesti Panga president alates 2012. aasta juunist. Eesti Panga presidendina on ta Euroopa Keskpanga nõukogu liige ja osaleb euroala rahapoliitika kujundamisel. Enne seda alates 1998 töötas Ardo Hansson Maailmapangas, esialgu Balkani ja Ida-Euroopa riikide majandusanalüütikuna ning alates 2008. aastast majanduspoliitika osakonna juhina Hiinas. Ardo Hansson on olnud peaministri majandusnõunik (1992–1995 ja 1997) ning välisministeeriumi nõunik (1991—1992), rahareformi komitee liige (1993-1998) ja Eesti Panga nõukogu liige. Samuti on ta nõustnud ta 1990. aastatel lühiajaliselt Mongoolia, Poola, Sloveenia ja Ukraina valitsust ja keskpanka. Ardo Hansson on lõpetanud Briti Kolumbia Ülikooli Kanadas kiitusega. Lisaks on tal doktorikraad majandusteaduses Harvardi Ülikoolist. Peale õpingute lõpetamist töötas ta õppejõuna ja teadustöötajana nimekate ülikoolide juures Kanadas, Soomes ja Rootsis. Ardo Hansson on mitme majanduspoliitilise kirjutise autor.

Asel Sydykova

Asel Sydykova on Success Resources arendus – ja müügijuht. Success Resources on üks juhtivaid koolituste korraldamise firmasid maailmas, mis on tegutsenud üle 22 aasta ja keskendunud enesearengu-, juhtimis- ja müügikoolituste korraldamisele üle maailma. Asel on ka ise rahvusvaheliselt tunnustatud koolitaja, kes on jaganud oma kogemusi ja inspireerinud paljusid juhte ja spetsialiste Inglismaal, Sloveenias, Venemaal, Lätis, Leedus, Ukrainas, Ungaris, Kesk-Aasias ja Eestis. Tema koolitusvaldkondadeks on müük, B2B, B2C, läbirääkimised, uute turgude avamine ja arendamine jmt.

Diana Beltadze

Diana Beltadze on Statistikaameti projektijuht. Juhtimisalast karjääri alustas Diana vabatahtlikuna noorteorganisatsioonis, millele hiljem  lisandus töökogemus noortega rahvusvahelistes projektides. Lisaks on Diana ka ajaloolane ning koolijuht. Enne Statistikaametit töötas Diana 12 aastat koolis, neist 5 aastat koolijuhina. Personalitööga on Diana lähemalt kokku puutunud nii kooli juhtides kui ka 2011. aasta rahva ja eluruumide loenduse (REL 2011) projekti vedades.  Oma töös hindab Diana eelkõige meeskonnatöö vaimu, avatust ja põnevaid väljakutseid.

Egbert Schram

Egbert Schram on CEO/tegevjuht ning kaasosanik ettevõtete grupis Itim International,  Hofstede Centre ja FeedbackDialog. Tema tööülesannete hulka kuulub organisatsioonide kasvu kindlustamine ning seda läbi ühe peamise juhtimisvõtte - organisatsioonikultuuri arendamise. Egberti tööalane tegevus algas metsandusvaldkonnas, millele järgnesid turismi ja keskkonnapsühholoogia. HR valdkonda jõudis Egbert Schram läbi uuringutarkvara müügi. Tänaseks on kirju töökogemusega mehe peamised valdkonnad inimeste ja mitmekesisuse juhtimine (HR and diversity management).

Ly Mikheim

Ly Mikheim on lõpetanud Tartu Ülikooli eripedagoogina. SA Maarja Külas töötab juba 11 aastat, alustas kahe töötajaga ja praeguseks on kolleege juba üle 50. Neist kolmandik on erineva puudega ning avatud tööturul olnud nö riskirühmas. Ly usub, et iga inimene on väärtuslik ja oluline on leida talle sobiv ja meeldiv töö. 2013 aasta tunnistati SA Maarja Küla kolmanda sektori Unistuste tööandjaks ning Töötukassa poolt  2013 aasta parimaks koostööpartneriks Põlvamaal.

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu on TNS Emori personaliuuringute juhtekspert, kes on Eesti suurimas uuringufirmas tegelenud organisatsiooniuuringute valdkonna arendamisega üle 10 aasta. Ta on teinud personaliuuringute alast koostööd Eesti suuremate ja mainekamate tööandjatega nii era- kui avalikus sektoris, nii sini- kui valgekraelistes organisatsioonides. 2006.aastal Mari-Liisi Eensalu eestvedamisel käivitatud „Töötajate ootuste ja tööandjate maine uuringut“ viib TNS Emor sel kevadel läbi juba 9. korda. Lisaks kuulub ta TNS Grupi rahvusvahelisesse personaliuuringu ekspertide võrgustikku, on PARE baaskoolituse personaliuuringute lektor ja PARE Personalijuhtimise käsiraamatu organisatsiooniuuringuid käsitleva peatüki autor.

Mart Noorma

Mart Noorma on füüsik, Tartu Ülikooli dotsent, Tartu Observatooriumi vanemteadur, Tartu Ülikooli loodus- ja tehnoloogiateaduskonna õppeprodekaan ning Tartu Observatooriumi kosmosetehnoloogia osakonna juhataja. Ühtlasi on ta Eesti tudengisatelliidi programmi algataja ja juhendaja ning tuntud ka kui teadus- ja teadmistepõhise telesaate Rakett 69 kohtunikuna. Varem on Mart Noorma töötanud Tartu standardiseerimis- ja metroloogiakeskuses, aktsiaseltsis Metrosert, Helsingi Tehnikaülikoolis, USA rahvuslikus standardite ja tehnoloogia instituudis. Mart Noorma on lõpetanud Tartu Ülikooli füüsika teaduskonna, magistri- ja doktorikraadi omandas ta Helsingi Tehnikaülikoolist.

Siiri Sutt

Siiri Sutt on viimased 5 aastat tegelenud expat’ide sisseelamis- ja toetusprogrammide loomise ja juhtimisega Ameerika Ühendriikides ning Euroopas. Ta on elanud pikka aega väljaspool Eestit ning omab vahetut  expat’i kogemust. Ta on aidanud kaasa Rahvusvahelise Valuutafondi (IMF) töötajate ja nende perede sujuvale sulandumisele Ameerika ellu. Praegu elab ja töötab Siiri Luksemburgis ning viib läbi kultuuridevaheliste erinevuste koolitusi Luksemburgi saabuvatele expat’idele. Samuti nõustab ta Eesti ettevõtteid Global Mobility teemadel ning viib läbi networking’u koolitusi. Eestis töötas Siiri talendijuhtimise firmas Fontes vanemkonsultandina ning tegutses turismi- ja teenindusvaldkonnas.

Stephen Frost

Stephen Frost on rahvusvaheliselt tunnustatud kaasamise, juhtimise ja kommunikatsiooni ekspert. Hetkel töötab ta KPMG mitmekesisuse ja kaasamise juhina ning on ühtlasi CIPD asepresidendiks mitmekesisuse ja kaasamise valdkonnas. Aastatel 2007 - 2012 töötas Stephen Londoni Olümpiamängude Organiseerimiskomitees mitmekesisuse ja kaasamise juhina (Head of Diversity and Inclusion). Ta vastutas 22 programmi ja ligi 200 000-liikmelise töötajaskonna eest, luues uued standardid mitmekesisuse ja kaasamise edendamisele. Antud kogemusele tuginedes on ta kirjutanud raamatu The Inclusion Imperative: How Real Inclusion Creates Better Business and Builds Better Societies. Aastatel 2004-2007 käivitas ja juhtis Stephen Euroopa suurimat LGBT organisatsiooni Stonewall, kus ta arendas Töökoha võrdõiguslikkuse indeksit, mis on tänaseks saanud standardiks mitmetele Inglismaa ja maailma tööandjatele. Oma karjääri alustas Stephen Frost reklaamivallas, kus ta töötas mitmete puude ja vanusega seotud avalikkuse teavitamise kampaaniaga. Samuti on ta töötanud konsultandi ja kommunikatsioonieksperdina nii USAs, Kreekas, Tansaanias, Hiinas ja Brasiilias.

Tiina Lokk

Tiina Lokk on Tallinna Pimedate Ööde Filmi Festivali, festivali peakorraldaja ja kunstiline juht. Erialalt on Tiina filmiteadlane ja kriitik, lõpetanud Ülevenemaalise Riikliku Kinematograafia Instituudi (VGIK) kiitusega. Lisaks MTÜ Pimedate Ööde Filmifestivali juhtimisele on ta Riigikogu liige, paljude rahvusvahelistel filmikonkurssidel pärjatud filmide režissöör, tootja ja nõustaja käsikirja alal. Tiinal on 20 aastat õppejõu staaži erinevate ülikoolides: Balti Filmi- ja Meediakoolis, Tallinna Ülikoolis, Kunstiakadeemias. Tiina Loki panust filmikultuuri arendamisel on tunnustatud arvukate väärikate autasudega: 2011 a. välisministeeriumi auhind Eesti kultuuri rahvusvahelise propageerimise eest; 2011 a. Eesti Kultuurkapitali auhind; Tallinna Kultuuritegu 2006; 2005 a. Kuldne Teeneterist, Poola;  2004 a. Põhjamaade Ministrite Nõukogu Tallinna Büroo kultuuriauhind; 2004 a. Tallinna linna teenetemärk; 2003 a. Akadeemiline Palmioks, Prantsusmaa; 2002 a. Valgetähe Ordeni V klass; 2000 Euroopa Filmiakadeemia (EFA) liige.

Tiina Urm

Tiina Urm on Baltika Grupi kommunikatsioonijuht, vastutades Baltika korporatiivse kommunikatsiooni sh sisekommunikatsiooni, börsikommunikatsiooni, Baltika brändide strateegilise ja Eesti turu PR eest. Tiina Urm on olnud tihedalt seotud Teeme Ära ja Let's Do It World kampaaniatega, olles aastatel 2007-2008 Teeme Ära 2008 kampaania kommuniktsioonijuht ning aastatel 2009-2013 Let's Do It World liikumise ja World Cleanup 2012 kommunikatsioonijuhiks. Aastatel 2010-2011 oli Tiina Urm Eesti Toidupanga käivitamise- ja toetuskampaania kommunikatsioonijuhiks. Varem on ta töötanud Justiitsministeeriumi Avalike Suhete Projektijuhina aastatel 2003-2005.

Ulvi Salundo

Ulvi Salundo on  töötanud 18 aastat jaemüügi valdkonnas, sh enamuse ajast Statoil Fuel & Retail Eestis. Tööalast karjääri alustas ta Statoilis teenindusjaama juhatajana, liikudes seejärel personaliosakonda värbamisspetsialistiks. Ulvi suurimateks saavutusteks värbamisspetsialistina olid Statoili töötajate valiku ja värbamise põhimõtete loomine ning ettevõtte värbamisprotsessi ülesehitamine. Järjepidev töö tööandja kuvandiga nii ettevõtte siseselt kui ka väliselt on lisanud vürtsi töö kõikides etappides. Alates 2012. aastast töötab Ulvi Statoil Fuel & Retail Eesti koolitusspetsialistina, juhtides Statoili teenindusjaamade töötajate ning jaemüügi- ja ärikliendiosakonna töötajate arendamis- ja koolitusvaldkonda. Tema vastutada on ka Statoili sisekoolitajate arengu toetamine ja äri toetavate koolitusprogrammide loomine. Kõrghariduse on Ulvi omandanud kasvatusteaduste valdkonnas Tallinna Ülikoolis ning kaitsnud magistrikraadi organisatsioonikäitumise erialal samas ülikoolis. Lisaks põnevatele väljakutsetele igapäevatöös, aitab ta oma kolmel imevahval lapsel saada selliseks nagu nad saada suudavad, toetades ja julgustades neidki suurte ja väikeste väljakutsetega toime tulemisel.

Osalemistingimused

Konverentsi maksumus ühele inimesele (sisaldab konverentsi materjale, lõunasööke, kohvipause):

Soodushinnaga registreerimine kuni 28. veebruar

  • PARE liige* 395 eurot + käibemaks 20% (alates 01. märts 595 eurot + käibemaks 20%)
  • PARE mitte-liige 465 eurot + käibemaks 20% (alates 01. märts 665 eurot + käibemaks 20%)

* PARE liikmetele kehtivad soodustushinnad järgmiselt:
- eraisikust liikmele kehtib soodushind, kui arve esitatakse eraisiku nimele (mitte juriidilisele isikule)
- juriidiline isik, kes osaleb PARE tegevustes 1 inimesega, saab soodushinnaga konverentsile registreerida 1 inimese (järgmistele inimestele kehtib mitte-liikme hind)
- juriidiline isik, kes osaleb PARE tegevuses rohkem kui 1 inimesega, saab soodushinnaga konverentsile registreerida piiramatu arv inimesi.

NB! Kui Sinu organisatsioonist on osalemas 4 ja enam inimest, küsi eripakkumist e-mailil tanel@pare.ee

Konverentsi peo maksumus ühele inimesele: konverentsil osalejale 37 eurot + käibemaks 20%

Konverentsi majutus (sisaldab hommikusööki, internetiühendust, tasuta parkimist hotelli parklas või Tasku parkimismajas, hommikust ujumist Aura Veekeskuses ning südaööni tasuta sissepääsu Atlantis ööklubisse):

Vajadusel broneerime teile majutuse hotellis Dorpat konverentsi ajaks järgmiste hindadega*:

  • Ühene tuba 70 eurot
  • Kahene tuba 90 eurot

* majutuse hinnad sisaldavad käibemaksu

Tasumine: arve alusel

Loobumine: kirjaliku ette teatamise alusel.

Loobumise korral tagastatakse 80% osavõtutasust. Osavõtutasu ei tagastata juhul, kui loobumisest on teatatud pärast 4. aprilli 2014.

 

Kontaktisik:

Tanel Triisa

tanel@pare.ee

Tel. 611 6411