Koolitused

PARE personalitöö baaskoolitus (2018 kevad)

Toimumise aeg: 18. Jaanuar 2018 kell 09.00
Toimumise koht: 29 Paldiski maantee, Tallinn / Vaata kaarti

PARE personalitöö baaskoolitus* toimub 18. jaanuar 2018 kuni 08. juuni 2018 uues PARE koolitusklassis (Mayeri ärikeskus, Paldiski maantee 29, Tallinn, IV korrus).

Personalitöö baaskoolituselt saad teoreetilised teadmised ja praktilised oskused edukaks personalitööks!

Koolitusele on oodatud:

  • personalitöö valdkonda sisenejad;
  • vähese kogemusega personalitöötajad ja -spetsialistid nii avalikust- kui ka erasektorist;
  • personalitööd tegevad teiste ametikohtade esindajad (raamatupidajad, sekretärid, juhiabid, büroojuhid jne).

Õppekava nimetus: Personalitöö baaskoolitus

Õppekavarühmad:

  • Juhtimine ja haldus
  • Töökorraldus

Õpiväljundid: Koolituse läbinud omandavad Personalispetsialist, tase 5 kutsestandardiga kehtestatud teadmised ja oskused.

Õppe maht: Auditoorse koolituse maht on 96 akadeemilist tundi, millele lisanduv iseseisva töö maht on 60 akadeemilist tundi.
Iseseisev töö on ette nähtud koolitusmoodulite eel, mis kujutab endast koolitusmooduli teema(de)sse sissejuhatavat lugemist Personalijuhtimise käsiraamatust (PARE, 2017) ja/või kodutööde lahendamist. Iseseisva töö maht sõltub osaleja varasematest teadmistest personalitöö valdkonnas, kuid ei ületa hinnanguliselt 60 akadeemilist tundi. 

Maksumus:

  • PARE liikmele 1296 eurot + käibemaks 20%
  • Mitteliikmele 1440 eurot + käibemaks 20%

UUS! Koolituse eest tasumiseks on võimalik kasutada Liisi järelmaksu
Lisainfot küsi PARE-st!  Kontaktisik: Tanel Triisa, e-post: tanel@pare.ee, telefon: +372 611 6411

Õppe sisu:

  • PARE tutvustus
  • Personalitöö organisatsioonis
  • Personalitööks tarvilikud oskused, sh personalitöö valdkonna kutsestandard
  • Eneseareng
  • Enesejuhtimine
  • Tööõigus
  • Tööjõuturu ülevaade
  • Tööjõu planeerimine
  • Infoallikad personalitöös ja nende kasutamine
  • Töö analüüs
  • Ametikohtade kujundamine
  • Värbamine ja valik
  • Tasustamine
  • Tööjõukulud
  • Töötajate arendamine
  • Tööohutus ja töötervishoid
  • Väärtuspakkumine töötajatele
  • Personalitöö dokumendid ja haldus
  • Personalitöö avalikus teenistuses
  • Suhtlemine personalitöös
  • Infovahetuse korraldamine
  • Töövarjutamine
  • Personalitöö baaskoolituse kokkuvõte
  • Personalispetsialist, tase 5 kutseeksamist

Õppekeskkond:

Personalitöö baaskoolitus toimub 18. jaanuar 2018 kuni 08. juuni 2018 uues PARE koolitusklassis (Mayeri ärikeskus, Paldiski maantee 29, Tallinn, IV korrus). Arenguprogramm koosneb kuuest 2-päevasest moodulist, mis toimuvad reeglina üks kord kuus, järjestikulistel päevadel: neljapäevati (kell 09:15-16:30) ja reedeti (kell 08:45-16:00).

I moodul: 18.-19. jaanuar 2018
II moodul: 15.-16. veebruar 2018
III moodul: 22.-23. märts 2018
IV moodul: 26.-27. aprill 2018
V moodul: 17.-18. mai 2018
VI moodul: 07.-08. juuni 2018

Koolituse materjalid:

Koolituse põhiõpikuks on Personalijuhtimise käsiraamat (PARE, 2017), mille kõik tervikprogrammis osalejad saavad endale TAUSTA. Koolitajate poolt ettevalmistatud koolitusmaterjale reeglina välja ei prindita. Kõik koolitusmaterjalid on elektroonselt kättesaadavad osalejatele hiljemalt 2 tööpäeva enne koolitusmooduli toimumist.

Väljastatavad dokumendid:

Koolituse läbimise ja selles osalemise kohta väljastatakse tõend vastavalt Täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Pärast koolituse läbimist on võimalik taotleda Personalispetsialist, tase 5 kutsetunnistus. Selleks on vaja sooritada kutseeksam, mille kohta saad lugeda lähemalt SIIT. Kutseeksami sooritamine on lisatasu eest.

Lisainfo: PARE on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

 

* PARE jätab endale õiguse teha koolituse programmis ja ajakavas muudatusi

PROGRAMM

I moodul
18. jaanuar 2018 kell 09:15-16:30
19. jaanuar 2018 kell 08:45-16:00

PARE tutvustus
Personalitöö organisatsioonis
Personalitööks tarvilikud oskused,
sh personalitöö valdkonna kutsestandard
Maria Kütt
(PARE juhatuse esimees,
Coca Cola HBC Baltikumi personalijuht)
4 ak t
Eneseareng
Enesejuhtimine

Lia Ratnik
(DreamLeader koolitaja ja konsultant)

4 ak t
Tööõigus (I osa)                                             Hille Raud
(SA Õigusteenuste Büroo juhataja)                 
8 ak t

 

 

 

 

 

 

 

II moodul
15. veebruar 2018 kell 09:15-16:30
16. veebruar 2018 kell 08:45-16:00

Tööõigus (II osa) Hille Raud
(SA Õigusteenuste Büroo juhataja)
8 ak t
Tööjõuturu ülevaade
Tööjõu planeerimine
Infoallikad personalitöös ja nende kasutamine

Egle Saska
(Tallinna Sadama personaliosakonna juhataja)

8 ak t

 

III moodul

22. märts 2018 kell 09:15-16:30
23. märts 2018 kell 08:45-16:00

Töö analüüs
Ametikohtade kujundamine

Kadi Tamkõrv
(Omniva personali- ja tugiteenuste valdkonna juht)

8 ak t
Värbamine ja valik

Indrek Sarjas
(G4S Eesti värbamisjuht/personalijuht)

8 ak t

 

IV moodul
26. aprill 2018 kell 09:15-16:30
27. aprill 2018 kell 08:45-16:00

Töötajate arendamine Lia Ratnik
(DreamLeader koolitaja ja konsultant)
8 ak t
Tasustamine
Tööjõukulud
Mari Nõmm
(Arengupartner konsultant)
8 ak t

 

V moodul
15. mai 2018 kell 09:15-16:30
16. mai 2018 kell 08:45-16:00

Tööohutus ja töötervishoid Evely Gorobinski
(Ericsson Eesti Tallinna tehase töösuhete ja kompetentsijuht)
6 ak t
Väärtuspakkumine töötajatele Merje Laasi
(SMIT personalijuht)
2 ak t
Personalitöö dokumendid
ja nende haldus
Mailis Neppo
(Kaitseministeeriumi personaliosakonna juhataja)
4 ak t
Personalitöö avalikus teenistuses Kerstin Jaani
(Keskkonnaministeeriumi personaliosakonna juhataja)
4 ak t

 

VI moodul 
07. juuni 2018 kell 09:15-16:30
08. juuni 2018 kell 08:45-16:00

Suhtlemine personalitöös Lia Ratnik
(DreamLeader koolitaja ja konsultant)
4 ak t
Infovahetuse korraldamine Evelin Trink
(SMIT kommunikatsioonijuht)
4 ak t
Töövarjutamine täpsustub 4 ak t
Kokkuvõte arenguprogrammist Maria Kütt
(PARE juhatuse esimees,
Coca Cola HBC Baltikumi personalijuht)
3 ak t
Personalispetsialist, tase 5 kutseeksamist Kadri Lääne
(PARE projektijuht)
1 ak t

 

* PARE jätab endale õiguse teha koolituse programmis ja ajakavas muudatusi

Asukoht
29 Paldiski maantee
Tallinn 

Osalemistingimused

MAKSUMUS:

Tervikprogramm (Auditoorse koolituse maht on 96 akadeemilist tundi):

  • PARE liikmele 1296 eurot + käibemaks 20%
  • Mitteliikmele 1440 eurot + käibemaks 20%

 

Koolituspäev (Auditoorse koolituse maht on 8 akadeemilist tundi):

  • PARE liikmele 147 eurot + käibemaks 20%
  • Mitteliikmele 191 eurot + käibemaks 20%

 

UUS! Koolituse eest tasumiseks on võimalik kasutada Liisi järelmaksu

Selleks esitage taotlus SIIN Positiivse vastuse korral sõlmige järelmaksuleping (loe lähemalt tingimuste kohta SIIN) Registreerige PARE personalitöö baaskoolitusele SIIN

 

NB! PARE liikme hind kehtib nii juriidilisest kui eraisikust liikmetele. Kui juriidiline isik on astunud PARE liikmeks selliselt, et PARE tegevuses osaleb üks inimene, siis soodsam hind kehtib ühele koolitusele registreerujale. Kui juriidiline isik on astunud PARE liikmeks selliselt, et PARE tegevuses osaleb kaks või enam inimest, siis soodsam hind kehtib kõigile koolitusele registreerujatele. Eraisikust liikmele kehtib soodsam hind vaid juhul, kui arve saajaks on eraisik (mitte juriidiline isik).


LOOBUMINE:

Koolitusest loobumise korral palume teatada kirjalikult aadressil tanel@pare.ee

  • Loobumisest teatamine vähemalt 5 tööpäeva enne koolituse toimumist – tagastame 100% koolituse tasust või pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal
  • Loobumisest teatamine 2-4 tööpäeva enne koolituse toimumist – koolituse tasu ei tagasta, puudutud moodulis ja/või koolituspäeval saab osaleda järgmise Personalitöö baaskoolituse raames
  • Loobumisest teatamine 1 tööpäev enne koolituse toimumist või koolituse toimumise päeval – koolituse tasu ei tagasta, koolituse eest väljastatud arve kuulub tasumisele

Esinejad

(1/10)

Egle Saska

Egle on Tallinna Sadama personaliosakonna juhataja. Personalitöö kogemust omab Egle alates 1995. Egle on lõpetanud Tallinna Majanduskooli õiguse erialal, Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ja kaitsnud organisatsioonikäitumise magistrikraadi Tallinna Ülikoolis. Egle on PARE baaskoolituse lektor ja Tallinna Majanduskooli külalislektor.

Evely Gorobinski

Evely töötab hetkel Ericsson Eesti AS Tallinna tehases kompetentsijuhina, eelnevad kolm aastat tööohutusjuhina. Varasemalt on ta kuulunud kahe Eesti suure ettevõtte juhtkonda, olles juhtinud nii AS Eesti Post müügiosakonda kui ka vastutanud SOL Eesti OÜ personali- ja kvaliteedijuhtimise eest. Viimased kümme aastat on Evely vastutusalas olnud töötervishoid ja tööohutus, seda nii teenindus- kui tootmissektoris. Hetkel tegutseb ta ka Ericssoni Tallinna tehase töökeskkonnanõukogu esimehena.
Evely on õppinud rahvusvahelist ärijuhtimist EBS-is ja organisatsioonikäitumist Tallinna Ülikoolis, omades sotsiaalteaduste magistrikraadi.
Tema töökeskkonna teemaline magistritöö on pälvinud PARE konkursil “Parim Potentsiaal Personalijuhtimises” finaalitöö tunnustuse. Evely poolt juhtitud Ericssoni Tallinna tehase Terviseakadeemia loomine ja käivitamine tunnistati 2015. aaasta PARE konkursil parimaks personaliprojektiks.
Kuuendat hooaega lööb Evely vabatahtlikuna kaasa PARE töös panustades seeläbi Eesti personalivaldkonna arengusse.
Oma avalikel esinemistel on ta rõhutanud, et lihtsate ja mõtestatud tegevuste abil on võimalik töökeskkonda parendades ja töötajatele teadmisi jagades tõsta töötajate heaolu ning pühendumust ja seeläbi suurendada ettevõtte edukust.

Hille Raud

Hille töötab hetkel SA Õigusteenuste Büroo juhatajana.
Hariduselt on Hille Tartu Ülikooli õigusteaduskonna lõpetanud jurist. Tööalaselt on ta tegutsenud peamiselt kahes suunas - aastaid juhtinud ja teostanud Eesti ühiskonnale vajalikke õigusabiprojekte SA Õigusteenuste Bürood püsti hoides ning tegutsenud tööõiguse valdkonna koolitaja/lektorina. Hille on pikalt olnud seotud PARE-ga, lisaks on ta erinevaid loenguid andnud Tallinna Majanduskoolis, Tallinna Ülikooli Avatud Ülikoolis ning Tallinna Tehnikaülikooli Avatud Ülikoolis.

Indrek Sarjas

Indrek töötab G4S Eestis värbamisjuhi/personalijuhina.
Keskkooli viimaseks klassiks teadis Indrek kindlalt, et temast peab tulevikus saama personalijuht. 2002. aastal astus ta Tartu Ülikooli psühholoogia erialale, kus võttis lisaks majandusteaduskonnast usinasti erinevaid personalijuhtimise aineid. Kooli lõpuks oli lisa ainepunkte kogunenud semestri jagu rohkem kui õppekava ette nägi.
Kohe peale ülikooli lõpetamist asus Indrek tööle CV Keskusesse värbamiskonsultandina. Töö CV Keskuses viis ta kokku erinevate ettevõtetega ja andis võimaluse värvata inimesi väga erinevatele ametikohtadele. 2007. aastal, peale PARE personalitöö baaskoolitusel osalemist, sai Indrek kutse Swedbank-ilt  asuda tööle personaliosakonda värbamisspetsialistina. Hindamatu kogemuse massvärbamisest sai ta Swedbank-is suvetellereid värvates. 2009. aastal asus Indrek tööle äri poolele, asudes tööle tootehalduri ametikohale. Aasta hiljem astus Indrek uuesti õppima Tartu Ülikooli ärijuhtimise erialale spetsialiseerumisega turundusele. 2013. aastal tundis Indrek, et nüüd on aeg tagasi liikuda personalijuhtimise valdkonda ja alates sellest ajast töötan G4S-is värbamisjuhi/personalijuhina.

 

Kadi Tamkõrv

Kadi Tamkõrv on Omniva personali- ja tugiteenuste valdkonna juht ning ettevõtte juhtkonna liige alates märtsist 2014, juhtides kogu kontserni personali-, ostu-, halduse-, juriidika- ja asjaajamise valdkonda. Enne seda töötas ta samas ettevõttes personaliosakonna juhina ning varasemad 15 aastat Swedbankis erinevatel ametikohtadel, sh personali arendamise ja planeerimise osakonna juhatajana. Kadi kogemustepagasist leiab mitmete suurte muudatuste elluviimise projekte, mis on puudutanud väga paljusid töötajaid. Kadi on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis, kus omandas MBA kraadi.

Lia Ratnik

Lia on koolitaja ja konsultant, kes on inimeste arendamise valdkonnas töötanud 20 aastat, neist viimased 15 aastat Hansapangas ja Swedbankis.
Lia omab pikaajalist rikkalikku kogemust nii juhtide koolitaja kui arendusprogrammide kujundaja ja läbiviijana. Juhtide igapäevastest muredest ja rõõmudest arusaamist toetab oluliselt ka isiklik aastatepikkune juhikogemus personali arenduse osakonna juhina. Arusaamist rahvusvahelise ettevõtte ja maatriksjuhtimise toimimisest on rikastanud töö Swedbank Grupi personaliüksuses Rootsis .Praktilise personalitöö valdkonnas omab Lia muuhulgas kogemust muudatuste juhtimises, töös organisatsiooni kultuuri ja väärtuste sisseviimisel, kompetentsimudelite ja teenindusstandardite rakendamises, tulemusjuhtimise süsteemi rakendamises, talendijuhtimise programmide läbiviimises, mentorprogrammide loomises ja käivitamises jpm.
Lia on õppinud Tartu Ülikoolis ajalugu ning saanud suhtelmistreeneri väljaõppe Self II erakoolis. Lia on täiendanud end London Business Schooli juhtimiskursustel ja arvukatel rahvusvahelistel koolitustel ja konverentsidel. Koolitaja ja arendaja töös tuleb kasuks ka NLP practitioner ja master tasemete väljaõppe läbimine.
Lia meelisvaldkondadeks on liidrioskuste arendamine, töö tulevaste juhtimistalentidega, muutuste juhtimine, liidriväljakutsed maatriksorganisatsioonis, personali arendamine, arutelude juhtimise oskused (facilitation).

Mailis Neppo

Mailis töötab hetkel Kaitseministeeriumi personaliosakonna juhatajana. Varem töötatas ta 10 aastat Vabariigi Presidendi kantseleis asjaajamise ja infotehnoloogia osakonna juhatajana.
Mailis on lõpetanud asjaajamise ja arhiivinduse eriala, kaitsnud bakalaureuse kraadi eesti filoloogias ja humanitaarteaduste magistrikraadi kommunikatsioonis (magistritöö käsitles Eesti kuvandit Soomes). Filoloogiaõpingutega koos omandas Mailis keeletoimetaja kutse ning läbis pedagoogilise kursuse, mis võimaldab tal emakeeleõpetajana oma teadmisi teistele edasi anda. Mailis on PARE liige 2006. aastast, varasemalt on ta panustanud valdkonna arengusse klubide töörühma koosseisus. Koolitajana on ta tegev aastast 2009, PARE baaskoolitus on tema jaoks uus väljakutse.
Mailis on oma töökogemused saanud suuresti avalikust sektorist. Ta on töötanud mitmes põhiseaduslikus institutsioonis – riigikontrollis, õiguskantsleri kantseleis ja presidendi kantseleis. Toomas Hendrik Ilvese esimesel ametiajal abistas ja nõustas ta presidenti asjaajamises, hoidis „silma peal“ kirjavahetusel, vastutades väljaminevate ametikirjade ja riigipea kõnede korrektsuse ja õigekeelsuse eest. Ühe suure keelealase ettevõtmisena koordineeris Mailis presidendi sõnavõistluse korraldamist. Lisaks juhtis Mailis aastatel 2009 kuni 2012 SA Vabariigi Presidendi Kultuurirahastu tööd. Praegu juhib Mailis presidendi kantselei asjaajamise ja infotehnoloogia osakonda, st koordineerib presidendi ja kantselei asjaajamist, personalitööd ja IT-d. Mailise osakonnas töötab 12 inimest, administratiivselt kuulub osakonda ka ametist lahkunud president Rüütli büroo.

 

Mari Nõmm

Mari on alates 1993. aastast juhtimiskonsultandina teinud koostööd paljude Eesti organisatsioonidega avalikus ja erasektoris. Praktilise personalijuhtimise kogemus on tal ette näidata Tartu Ülikoolist, kus ta töötas aastatel 2000 – 2013 personaliosakonna juhatajana.
Mari on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogina ja filoloogina ning kaitsnud 1996. aastal teadusmagistrikraadi psühholoogia erialal.
Mari peamisteks tegevusvaldkondadeks on inimeste juhtimine, juhtimise ja juhtide arendamine. Ta on kujundanud töötajate värbamise -, hindamise-, motiveerimis-, palga- ja arendussüsteeme ning õpetab juhtimis- ja organisatsioonipsühholoogiat Tartu Ülikoolis. Mari on teinud sadu juhtimisalaseid koolitusi ning olnud coachiks juhtidele ja mentoriks personalijuhtidele. Mari osalusel on loodud ja arendatud palgasüsteeme avalikus- ja erasektoris nii väga suurtes (~4000 töötajat) kui väikestes (~70 töötajat) organisatsioonides.

Maria Kütt

Maria on PARE juhatuse esimees ja Coca-Cola Hellenic Bottling Company personalijuht Baltikumis. Ta on tuntud ka Tallinna Ülikooli personalijuhtimise lektori ja koolitajana. Maria on töötanud personalijuhina nii kokku kui lahku kirjutatuna ligi kakskümmend aastat, enamiku sellest suurtes ettevõtetes Baltikumi ja Põhjamaade turgude heaks panustades. Maria on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna, Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise magistriõppe ja Eesti Diplomaatide Kooli rahvusvaheliste suhete väljaõppe.

Merje Laasi

Merje on Siseministeeriumi infotehnoloogia-ja arenduskeskuse (SMIT) personalijuht. Enne seda töötas ta Microsoft Baltikumi personalijuhina, MYJAR persoanalijuhina ning Swedbanki personaliosakonnas erinevatel ametikohtadel: personalijuhina, personalikonsultandina ja IT teenistuse värbamisspetsialistina. Merje on õppinud personalitööd Tallinna Majanduskoolis ning täiendanud end organisatsioonikäitumises Tallinna Ülikoolis.